sverige vs. danmark.

På lördag är det fotboll. Danmark - Sverige kanske är det. Men skitsamma.
Jag undrar, gillar inte danskar oss svenskar? Själv gillar jag danskarna. Mycket.
Men vad är det här? ;


"Angående lagkamrat Allbäcks syn på språkförbistringarna i klubblaget FCK svarar han syrligt men med glimten i ögat:

Jag har sett att han sagt det. Jag tycker de ska snacka ett språk som man förstår, de där svenskarna. De kan väl snacka danska, säger Gravgaard till Ekstrabladet.
  ? I bland när vi sitter och käkar och jag hör svenskarna pratar svenska kan jag känna... Åhh, jävla svenskar!!"
(källa;
aftonbladet)

Tror ni att han hade någon glimt i ögat när han sa det?
Jag blir lite orolig när det gäller den här kommande matchen.
Men faan vad skoj det ska bli. HEJA!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits