tänk, så bra.

  • Åka till banken.   check
  • Laga mat.    not
  • Handla dammsugarpåsar.   not
  • Sova igen lite timmar.    not
  • Hämta Vicce innan 14.   check
  • Sova en stund på soffan.    not
  • Laga mat.    not
  • Åka på speedway.    Det närmar sej, ska det hålla upp så vi kommer iväg?


Ja det är ju bra ibland, att tänka. Jag hade tänkt att göra många saker idag.
Det här var min lista-



(Va fan, vill inte ha punkter på det där översta..
..nu måste jag krångla å flytta ner det, eller vadå? SUCK!.. SÅ, CHECK!!)

(ja det som stod över här, om att det är bra att tänka stod högst upp förut.. svammel...=)


Så säger ni;
Postat av: Blue

Jag veeet skitjobbigt är det... när man tänkt ut det så bra och så är det knas i bloggen så man inte kan välja när var och hur man vill ha sin punktlista.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits