tut, tut, tut, tuuuut!

Jag vann, jag vann! BINGOO :D Eller jag, rättare sagt så vann Sussi.
Men det är bara som vanligt, hihi.
Men jag är lika glad för det jag, pengar är alltid pengar... :)


Sitter här nu och hör uppdateringar ifrån gårdagens klassfest på hotellet. Kickis, alltså.
Alltid spännande att höra om det hänt nå nytt. Nyfiken som man är.. :P

..prinskorven var hos mormor medans jag var på bingo och han är nöjd.
Sitter bredvid mej och är så söt och gosig. Älskar dej min prinskorv!! ♥


Tycker att denna människa ska ta sej upp på msn nu, hähä. Vill praata! :D
Så det så. Jag är pratsugen, ska ta å prata med min gamla "granne" här nu,
hon är så söt och härlig. Diggar henne tokmycket :P

Tjing!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits