västerås nästa.

Då ska man till västerås idag då, helt okey. Men ändå är det drygt att åka dit två
gånger på en vecka, bondmora som man är,  gillar inte att trängas bland folk. Hihi.
Ska iaf dit med Linda, lät som om hon skulle ha nå kläder men jag förstod inte om
hon överhuvudtaget letade efter nånting, haha. Det blir nog alldeles perfekt till slut.
Själv ska jag handla nya underkläder. Lovely. Jag vill det och jag måste det.
McDonken blir det och Toys'r'us. Eftersom att Vicce ska med. Spännande upplevelse
kan det bli.... Hoppas det går bra, att han inte är på sitt värsta humör genom tiderna idag.
Och att han stannar med mej i provhytten när jag provar kläder, inte går till nån annan! Hmpf.


Ser ni min nya bakgrund nu? Det var den jag pratade om förut, min idé till bakgrund.
Är hyffsat nöjd faktiskt. Fast jag tycker inte riktigt om att alla inte syns .. :/


Dags att klä på sej. Pusselipyss


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits