.... xD

Today is the daaay! Helt utan anledning och jag vet inte varför men det bara känns så. Och det började nyss. För när jag  vaknade så var det inte alls det bra och inte timmarna efter det heller men nu känner jag att det börjar krypa tillbaka i kroppen. Glädjen alltså. Perfekt! Det kan behövas tills ikväll. Jag har gått å blivit partyberoende igen. Så löjligt. Och irriterande. För fan vad trött jag blir efter det men jag vet att idag är det speciellt för idag lockar Avesta! Nästa helg blir det lugnt, det kan jag lova. Hoppas på att det blir något skoj också, kubb, dart, poker? Nånting.

Vicce och ska äta lyxlunch idag. Köttbullar och makaroner. Det är det bästa vi vet. Hihi. Tur att  det är simpelt. (och det är inte alls det, det bästa jag vet. pannbiff, potatisgratäng, kött kött kött och alla sådana grejer går låångt före köttbullar & makanooner) Fasiken vad hungrig jag blev nu. Bäst att pallra sej ut i köket :) Försöka få Vicce att inte bränna sej på stekpannan när han så gärna vill hjälpa till, försöka få honom att inte missa kastruller med ett par meter när han ska lägga i makaronerna och så vidare.. Men det är bara sött. Kul att han vill hjälpa till men inte alltid lika skoj att städa :P ... Fast förresten! Har nog redan skrivit om den men ... Microfiber-mopp åt folket!!


Hur i hälleflundra kan man snubbla i vatten?

Så säger ni;
Postat av: Blue

Mja jag är inte helt off... men ändå på sätt o vis...

Saknar dock våra helcrazy diskussioner på ämässäään:en.
Vi har liasom gått om varann tror jag på sistone.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits