dagen idag.

Vi vaknade, gjorde kaffe och åt frukost.
Jag satt en stund och fulade mej vid datorn medan
Vicce såg på barnprorgram, eller film var det.
Lejonkungen.

Sen när det var dags att göra någonting så började
jag att röja, fick till å med upp adventsstjärnan i sovrummet.
Great!

Sedan bar det av till affären för att göra av med en massa pengar,
på mat - vilket är ett måste, men även godis och julpysselgrejer.

Hem, dammsög med sugaren jag  fått låna av Ingela. Min dammsugare,
som övrigt är skitbra, går det inte att köpa påsar till (!). Det är något irriterande.
Ica tror jag att farsan & Ingela köpt den på när jag fick den i födelsedagspresent,
då borde de ju fortsätta sälja påsar men nej... Inte det inte, kanske är bra att informera
om det så man hade kunnat köpt på sej ett lager?
Men nej, de tycker väl att jag ska köpa en ny dammsugare varje gång påsarna tar
slut till deras manicker.

Uj, nu fastnade jag på dammsugaren. Irriterad blev jag.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits