finally fredag.

Då var fredagen här, äntligen. Fredagen då min lilla älskling får vara hemma från dagis. Ja, förutom utvecklingssamtalet då - då får han springa in och leka en liten stund. Både jag och Henrik ska på samtalet idag, för första gången.  Det ska bli intressant. Jag tror att det blir annorlunda när vi är med båda två. Vicce är iaf en ängel på dagis, brukar de säga. Hjälpsam, glad och busig. Precis som det ska vara! Förutom någon boxningsmatch med Gurra, förstås. De är otroliga de två när  de kommer ihop sej :) Tur att de inte är större när de slåss med knytnävarna och hoppas att det går över! .. På tal om Gurra så är Vicce så glad för han och hans lillasyster kommer till dagis idag, han vill träffa dem innan de far till Västerås igen. Sötnöten :)


Jag är alltid orolig inför detta samtal. Vet inte varför.
Jag gillar det egentligen inte, men ändå så gör jag det.
Knepig känsla.


Efter samtalet så sticker vi in till stan för att hälsa på morsan,
de får se till att vara vakna då, annars väcker vi dem, hehe.
(ja, för det tycker de är sååå roligt)

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits