god morgon, Sverige!..

40 minuter sen jag vaknade och jag är på topp.
Jag är en morgonmänniska. Igår var jag en kvällsmänniska.
Alltså är jag ingendera. Så blev det med det. ...


Om 20 minuter ska jag ut och dra en vända på motionsspåret,
det ni alla som inte kommer igång med träningen!
Nu ligger ni i lä (muha).



Uj, vad jag överdriver nu. Det lär väl komma till att bli en gång
och aldrig mer. Annars är det -4 grader ute och jag behöver nog
ha en mössa på huvudet om jag ska ge mej ut. Och en jacka.
Min ena vante är hemma hos morsan, så min högerhand kommer
att frysa ... Inte bra, inte bra. Måste rota fram lite kläder nu.


Kaffet är ruggi't gott idag.
Have fun!


(okey, jag erkänner på en gång. en vän till mej ringde nyss å
frågade om jag skulle med ut på spåret. annars hade jag aldrig
gått ut nu.)


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits