jag tror att:

Vintern är här nu.
Den här snön kommer att få ligga kvar.
Det är halt på vägen idag.

Vicce längtar till dagis.
Jag borde gå och klä på mej.
Jag får anlita någon att bära ut min möbler som stökar ner vardagsrummet.
Tomten kommer med ett Wii till mej, jag har faktiskt varit snäll i år!
Jag åker på att köpa en ny julgran i år,

Jag kommer att le hela den dagen då jag åkt skoter första gången denna vinter.
Vi klarar oss från magsjukan detta år.
Mina julklappar till folket blir perfekta. Älskar att köpa saker till andra!
Jag kommer att fixa att sluta snusa när jag väl bestämt mej.

Jag & Vicce en dag kommer att få bo i ett hus. Ett rött. Med vita knutar?
Nåja, på landet iaf. Ett nybyggt förhoppningsvis. Drömma är jag bra på.


Jag en dag kommer att träffa en bra karl, en snäll, rolig, charmig sådan.

En dag kommer då jag får ett fast jobb, utbildad socionom.


Hoppet har inte övergett mej!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits