jasså, vad bra då?

Okey, det är underbart.
De har
sprängt en liga som inte borde ha existerat överhuvudtaget, det är bra.
Av 2500 personer som bor i totalt 27 olika länder, som dessutom ligger i 3 olika världsdelar är 8 av dessa svenskar. Jag hade tyckt att känts bättre om det var ungefär 0 svenskar. I det stora hela, självklart ingen alls. 2500 stycken! .. Det är ett stort antal.

Har svårt att tro att jag i dagsläget skulle klara mej utan Internet.
Men. De där identitetslösa människorna som gör sådana här saker, de härjar - tack vare Internet mycket lättare. För att utrota dem är jag gärna utan allt surfande, på obestämd tid.


Jag vet vad jag tycker att de borde få för straff.
Och jag tror att många håller med mej...

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits