kläder, dessa kläder!

Jag måste skaffa fram något klädesplagg jag kan ha på lördag när jag ska gå ut.
Det är inte roligt det här med kläder. Inte ett dugg. Hittar man något man väldigt
gärna vill ha så gör man det alltid när man inte har pengar. När man letar finner man inte!
Dumt ordspråk. ... Det stämmer aldrig på mej.


Har åtminstone varit flitig som en myra och jobbat mellan 13 och 22 idag.
Bra gjort där. Det var skoj. Faktiskt. Ändå. Liksom. Om man säger.
Ehum?

And by the way!
Jag fick en sådan där kortgrej av Sussi och Sabina idag.
Sådan där man lägger alla sina kort i, Sussi blev lite nervös
över att jag hade de löst i fickan. Jag fick den för att jag hjälpt
dem :O .. Blev jätteglad! Hur snällt som helst jue.

Rena julafton.

Så säger ni;
Postat av: annica

vad gulligt av dem! =)

haha, jasså, det tycker du...men hon är gryyymt jobbig!

ja, vad ska du ha på dig...? ta en sväng på gina, de har oftast en massa fint! =P

2007-11-14 @ 22:35:12

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits