matchen slutade:

5 - 2 till Sala! Brorsan petade in två mål och gjorde en assist. Men det är inte bara sådant som räknas, han är faktiskt skitduktig. De mötte Köping btw. Jag är så stolt, så stolt.


Jag å Vicce såg däremot inte andra perioden. Rastlösheten har han fått av sin pappa och inte av mej! Okey?
Glöm aldrig det.

Jag har nyss varit hos Larsa och Sussi och installerat deras digitalteve genom Telia bredband, det gick bra. Skönt att det får gå utan krångel någon gång. Och det är roligt att folk vågar fråga mej om hjälp om sådana saker :)


Nähä. Dusch och grejer nu då.
På återseende.

Så säger ni;
Postat av: Malin

Haha ja kollade mailen av en slump och det var väl tur eftersom jag kunde se lösen för att komma in här.

Tackelitack för förtroendet. *Ler*

Hoppas du får det trevligt ikväll nurå... du skulle väl ut på 30+ eller?

2007-11-17 @ 20:42:55

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits