önskelista till tomten.

Jag gör som Angelica och skriver en här.
Tomten har garanterat gått och blivit uppkopplad och har
självklart koll på våra bloggar.

1. Nintendo Wii inkluderat Wii sports, ett roligt bilspel och Super mario.
2. (jag tänker) ....

... och nej, jag kan inte komma på något mer jag behöver.
Eftersom att jag har varit snäll i år och dessutom bara
önskar mej en sak så är chansen ungefär 100% att
Tomten kommer med just det, eller?

Du, Tomten -. förresten!
Vi vet inte vart vi är nånstans på julafton men
du har ju mitt mobilnummer, så ring på den
innan du kommer, perfekt!


Så säger ni;
Postat av: Elin, klassis:)

Hej Anna! Så du har en blogg har jag upptäckt. trevligt=) Hur går det i skolan? En termin är snart över, skönt! Ses på HLR om ngn vecka. Kram Elin

2007-11-23 @ 14:27:15

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits