åt vilket håll?

Okey, kolla in det här.

Åt vilket håll snurrar karln?
Jag kan inte se annat än att han snurrar motsols.
Men det stämmer ju inte.
De måste ha skrivit fel i tidningen.

"På vissa håll har det förklarats med en kamp mellan höger och vänster hjärnhalva. Hur man tolkar rörelsen skulle alltså bero på om din högra eller vänstra hjärnhalva dominerar.
Höger hjärnhalva: du tänker logiskt, är bra på detaljer, håller på fakta och är duktig på ord och språk.
Vänster hjärnhalva: du är känslomänniska, ser allt i ett större perspektiv, är intresserad av filosofi och religion.
Enligt vissa teser skulle den som uppfattar att figuren snurrar medsols ha en dominerande höger hjärnhalva."

Jag skulle alltså ha en dominerande vänster hjärnhalva, det vi alla att det inte stämmer.
För det första är jag vänsterhänt, för det andra så tänker jag inte annat än logiskt, är intresserad av fakta och har väldigt lätt för ord och språk.

Det är säkert gubben som började bli yr och bytte håll för att inte svimma innan jag kom dit för att kika,
det är den mest logiska förklaring jag kan tänka mej!



Edit. ... WTF! Nu har de ändrat i texten på expressen sida. Nu står det på detta vis:
"Vänster hjärnhalva: du tänker logiskt, är bra på detaljer, håller på fakta och är duktig på ord och språk.
Höger hjärnhalva: du är känslomänniska, ser allt i ett större perspektiv, är intresserad av filosofi och religion.
Enligt vissa teser skulle den som uppfattar att figuren snurrar medsols ha en dominerande höger hjärnhalva."

Där fick vi förklaringen! Klockan är 20:38 svensk tid, Idol är igång, Linda är här. Allt är niice.

Så säger ni;
Postat av: M

Men jag såg att han snurra medsols... kunde inte för mitt liv få han till att snurra åt andra hållet.

Men så drog jag ner fönstret så jag bara såg armarna och vips kunde jag få han att snurra åt andra hållet... men såg jag foten längst ner var det attans så svårt att hålla kvar varvet

2007-10-19 @ 09:12:06
Postat av: Angelica

Såg honom snurra medsols...precis som klockan! He he betyder det att jag tänker logiskt, är bra på detaljer, håller på fakta och är duktig på ord och språk?? Öh det stämmer ju inte så där överdrivet mycket...haha

Postat av: annica

Först snurrade han motsols, sen medsols....hmmm....betyder det att jag använder HELA hjärnan då?? *asg*

2007-10-20 @ 10:08:57
URL: http://annicashem.blogg.se
Postat av: annica

snodde länken till facean! hihi!

2007-10-20 @ 10:13:26
URL: http://annicashem.blogg.se
Postat av: Angelica

jaha, men de kvittar...känslomänniska, ser allt i ett större perspektiv, är intresserad av filosofi och religion??!! Detta är VERKLIGEN inte jag!!!! Ha ha ha

2007-10-21 @ 12:15:25
URL: http://angelfromhell.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits