ett stort, fint hus.

Jag drömde inatt att jag och min karl (som jag inte har och jag såg inte vem det var) tog ett stort lån för att bygga ett stort, fint hus! Jag längtar, med stora bokstäver, tills jag får flytta till hus. Jag har säkert skrivit om det för många gånger men det är en av de stora drömmar jag har.

Fast innan jag flyttar till hus med trädgård så lär jag nog lära mej att flugor inte är farliga, spindlar bits inte och jag kommer inte att dö av ett bromsbett. För gräsmattan lär klippas och rabatterna rensas. Jag är inte bra på det.
Jag får helt enkelt lägga ner pengar på terapi! Perfekt. Det tål att tänkas på.



Usch å fy. På tal om flugor. Det bor några äckliga flugor i mitt kök. Jag tror jag slog ihjäl sista idag. Tre stycken har de varit. De ser ut som en blandning av mygga och broms. De har myggans kropp men bromsens krokodil-tänder. Skitäckliga och konstiga. Och sen är de oranga. Det gör inte saken bättre. Orange är en läskig färg.
Jag tycker inte om orange.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits