födelsedag.

Imorgon fyller Vicces gammelfarmor, på sin pappas sida, 93 år. Det betyder alltså att han ska sova hos honom imorgon och att han hämtar honom efter dagis. Shit. En kväll till utan att ha något att göra. Säkerligen så får jag skrota med Sussis dator, vi tar svängen till Vås imorgon istället och grejar det där. ... Men det blir ju liksom på dagen det. ........... Jag hatar att inte jobba. Finns ju ingenting att se fram emot och kvällarna blir aplånga när man vet att det inte finns något man ska upp för nästa morgon. Åh. Undrar om 5,5 år går fort så att man får bli färdigutbildad någon gång. Tar säkert fler år än så, eftersom att jag lär komma in på högskolan också , efter detta.


Mjaha. Dags att kolla om de skjutsar hem Vicce eller om jag borde åka.
Maten smakade i vilket fall bra. Spaghetti är sketagott.

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Va ska du läsa till :)?

2007-10-23 @ 19:33:14
Postat av: Anonym

Va ska du läsa till :)?

2007-10-23 @ 19:33:20
Postat av: Fröken Roos ~

Undersköterska läser jag till nu och sen till socionom, hoppas jag.. om jag kommer in :D


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits