jag fick ett sms igår kväll.

"Knack, knack. Det står nån utanför dörren" stod det. Jag klev upp och eftersom jag var halvnaken så lindade jag in mej i täcket när jag gick för att kika. Ingen på trappen. Jag messade tillbaka och skrev; var ju ingen där.

Då skriver människan i nästa mess att de stått där länge och att de även har knackat på altandörren?! Jag har ju legat i soffan hela tiden och inte hört något? Det här får mej att förstå ungefär ingenting. Jag vet att jag hörde något i väggen men tog för givet att det var grannen... Håller jag på att bli dement? Kan man bli det vid 25års ålder?

...


Nu kom farsan precis och hämtade Vicce, han ska lämna honom på dagis. Tänk så skönt. Ja, att jag slipper åka fram och tillbaka. Har ju lyxen att Henrik i vanliga fall lämnar honom på dagis när jag ska jobba men idag skulle han börja jobba klockan fem och så tidigt kan han ju naturligtvis inte vara på plats.

Mjaha, annars jag har men efter natten. Tredje natten i rad som jag drömmer om spindlar. Det kryllar av spindlar i luften, små orange/gula spindlar som kryper på en överallt. De är så många, som i stim.. Usch, jag ryser av bara tanken. Tror att jag har en fobi. Huh.




Tryckte precis igenom tre stycken örhängen i hål som hade växt igen i örat.
Aj aj aj. Det värker. Självplågeri. Det var dags, det hade inte gått att göra utan blod
om jag hade väntat ett tag till.  .... Kaffet kallnar, have to go. Börjar jobba om 56 min och
tänkte väl sikta på att vara där lite tidigare, i vanlig ordning. Have a nice day!




"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying."


Så säger ni;
Postat av: Anonym

hahaha

Japps clever clever girl...

2007-10-15 @ 07:08:54

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits