jag leker 15 år.

Den här har jag snott från brorsans bilddagbok.
Hans kompisar hade svarat med en massa roliga svar så
att jag satt här å skrattade. Tänkte bara se om ni också kunde
göra det...


1- Vad tror du att andra tycker om mig?
2- Har vi haft sex?
3- Dricker jag alkohol?
4- Röker jag?
5- Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6- Skriv en mening med mitt namn med
7-Tycker du jag har bra musiksmak?
8- Har vi samma humor?
9- Skulle du våga dela säng med mig?
10- Vad är jag bra på?
11- Vilket yrke skulle passa mig?
12- Min sämsta egenskap?
13- Är jag självisk?
14- Har jag gjort något bra för dig?
15- Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?



...bjud på lite humor!
(och sno den gärna så att jag också
får svara på den, hih)

Så säger ni;
Postat av: Mmmm bopp

1. En rolig och trevlig tjej...
2. Herreminje..det tror jag väl inte
3. Ja det ska gudarna veta
4. Nej det tror jag verkligen inte
5. Frågan är väl om du skulle stå ut med mig... haha
6. Här är det meningen att fröken Roos ska stå...
7. Mja i bland så... vi är inte riktigt lika i smaken
8. Definitivt
9. Varför skulle jag inte våga det.... ? Borde jag bli rädd nu?
10. Du är bra på att vara du...
11. Du är bra på det du gör tkr jag iaf
12. Ibland lite väl misstänksam mot nya saker... spritkakor tex
13. Nej det har jag inte sett så mkt av iaf
14. Nej vad skulle det vara??? hahaha skoja bara...
15. kan ärligt inte komma på nåt på rak arm..

2007-10-31 @ 11:56:59

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits