lite att göra igen.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Ja. Mycket det. Det började när jag vaknade, då var jag ganska glad. Sen var det niice att komma hem till pizzan, glad blev jag även när Vicce dök upp runt klockan sex.

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Kollade på teve med Vicce.

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Såg på Stuart Little med Vicce.

Det sista du sa högt?
"Mm, men sen är det bra" (jag  var ju tvungen att ta en ahlgrens bil å då ville Vicce å ha)

Vad har du druckit idag?
Kaffe, Sockerdricka, Kaffe och sedan Vatten.

Vad var det senaste du åt?
Köttbullar.

Vad var det senaste du köpte?
Handlade en massa käk idag.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brown.

Vad är det för väder hos dig just nu?
Har inte en aning :O Persiennerna är neddragna och jag orkar inte gå till framsidan för att kolla.
Det är iaf mörkt. Det vill jag lova.

Vad åt du för glass sist?
Ischoklad!

Sover du tungt?
Ja.

Vad drömde du inatt?
Inte en susning.

Favoritlåt just nu?
Hmm. Jessy med Dancing in the dark är ruggi't fin. Men favoritlåt?

Vad ser du om du tittar åt höger?
Min enorma teve.

Vad gör dig glad just nu?
Att Vicce är hemma!

Vad ska du göra härnäst?
Tänkte slötitta på ID. Så roligt har jag. Tyck synd om mej, då!

Höger- eller vänsterhänt:
Vänster.... "Alla föds högerhänta men bara de bästa överkommer det". :)

Humör just nu:
Helt okay!

Favoritgodis:
Hehe. Lakrits. Salt. Och Bilar, no shit?

Kläder just nu:
Trosor och t-shirt.

Musik just nu:
Ingen alls. Teven är på. Det och Vicce är det enda som hörs.
Och köksfläkten som jag glömt stänga av. Suck.

Hur många kuddar sover du med:
1.

Vad längtar du mest efter just nu?
Vad jag längtar mest efter? Just nu?
Att bli kvitt tröttheten! Och det lär ordna upp sej imorgon när jag ska jobba.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits