hört i västerfärnebo.

Hört i Västerfärnebo, idag, nyligen;

Mamma till sonen
: visst vill du komma och hjälpa mej laga mat sen?
Sonen; Neeej"
Mamman; Joo, men jag vill ha hjälp av dej med det".
Sonen till mamman; Nej, du kan laga mat själv - du är en stor tjej!"


Hahaha. Ibland är han klockren min son! ...


Så säger ni;
Postat av: annica

hihihi! ja visst är de söta nu!!! å hela tiden När de inte trotsar, hihihi! Jasså? Vilka personers teorier går ni igenom? *nyfiken*

Postat av: annica

Mest Daniel L Stern (inriktad på små barn), men lite glimtar av Freud har kommit också. Läste om Freud på eget begär idag...kände att alla andra hunnit med de i gymnasiet - utom jag. Men nu är jag lite mer med =)

2007-09-03 @ 20:47:36
URL: http://annicashem.blogg.se
Postat av: Angelica

Ha ha han är så klockren!!=)

2007-09-03 @ 22:11:37

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits