ouch.

Det gör ont i min mage, jag har ätit alldeles för mycket vitt bröd idag.
Inte bra.


Dumt att alltid komma på efteråt att man får så jävla ont av det.
Väldigt dumt, mindre smart.


Men.

Jag kunde inte låta bli att göra en kladdkaka iaf, det är 10 minuter kvar i ugnen
för den. Sen blir det kaffe.

Jag tror inte att magvärken kommer att bli bättre då,
för er som trodde att jag skulle tro det.
Jag tror tvärtom.

Det är värt det, jag är chokladsugen.

Så säger ni;
Postat av: Malin

Hej, jag tror att vi sa 13.00, men är inte säker. Fråga mamma, hehe :P Jadu, det var en bra fråga. Antingen är han lat och tycker att allt är tråkigt eller så vågar han inte misslyckas. Men jag tror knappast på det sista, eftersom han redan har tagit tre lektioner och det har gått bra. Jag vet inte varför, men hans kompisar gör väl inte heller så mycket!? Snart åker jag, två veckor exakt idag. :S läskigt. puss puss

2007-09-19 @ 14:21:33

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits