Zlatan - en cool kille.

Okey, stor bokstav i min rubrik är han värd.
Jag läste precis vad
Katrin skrivit om Zlatan, hon skriver att han är en tönt. att hon är rädd för honom och att han ser ut som en torped. Hon är så rädd att hon byter sida av vägen när hon möter honom. Hon tycker också att han ska bjuda lite mer på sej själv, att han ska ställa upp i intervjuer och berätta lite.


Men.


Det är ju det som är så sexigt med honom, att han inte gör det. Han kör på sin stil och på sej själv, säg någon som är lika sexig som Zlatan när han ler? Nej, just det. Han är cool. Han är sexigt macho. Han ser ut som en övercharmig italienare och hans fru eller vad hon nu är kan skatta sej lycklig. Katrin bryr sej inte om fotboll men det gör jag. Zlatan är kung när han är bra. När han är bra är det ingen som stoppar honom.


Och jag tror att han kan mycket mer än att sparka på en boll.

Förmodligen. Annars hade han nog inte gått så långt som han har gjort.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits