fin fredag, förresten!

Underbart.

Himlen är klarblå, inte ett moln.
Solen lyser och det är varmt (+-0 räknas som varmt sådana här dagar).

Det är fredag, det betyder att jag ska klippa mej och göra slingor.

Det betyder också att det är ikväll vi ska grilla (finns det något godare kött än grillat?)
och se på Linköping - HV (Heja Linköping.. mest för att du, Linda, håller på HVBlå) på teve.

Sen ska vi greja ordning en del saker inför morgondagen. Har en massa fuffens för oss, skoj!


Snart ska jag skjutsa Vicce till Ingela, där ska han få vara tills farmor kommer hem från stan.
Och hos farmor ska han få vara tills hans älskade far slutar jobbet. Krångel? Ja, lite.
Men han får iallafall vara ledig från dagis och med mej när jag klipper mej? Njae. Har
provat det en gång, han var inte så där överlycklig efter ett par tio min.


Godmorgon och ha en bra dag!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits