jag hade en gång en...

...dröm, jag hade en gång en dröm - för så längesen för så lääängeseeen.

Det där gick ju inget vidare.

Bättre går det med mej. Eller hur man säger. Mår oförskämt bra.
Dumt att skriva kanske, det slår väl tillbaka :P .. Det som är det jobbigaste
just nu är nog all denna snö som jag hade önskat kunde ha kommit liíite
tidigare. Inte vill vi ha den nu? Såklart - inte. Det fattar de väl, hmpf.

Today ska jag till jobbet, börjar att arbeta at 07 'o clock. Det är ganska snart,
därför borde jag inte sitta här utan jag borde stå i köket och skiva gurka & sallad
till min älskade matlåda som innehåller Köttfärsfylld franska! Det ni! Och gissa vad:
jag har gjort den alldeles själv! .. Fy vad jag är duktig. Gott är det också.  
Så jädrans gott. Det ska bli underbart.

Jag längtar till lunchen,

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits