så där då! ..

Då har man gjort färdigt Tzatsikin då, förhoppningsvis blev den god!
Fy fan vad jag är duktig! Nästan bäst :)

Nu är det bara grillen kvar, gallret ska rengöras. Såg inte fräsch ut.
Där vill inte jag lägga mina karréskivor inte (åhååå vad jag är sugen på mat nu).

Snart dyker de väl upp, Sussi & Linda.


Maten ska tajmas in så att den är färdig precis till hockeyn.
Då blir det match av! Uj uj. Spännande,  right?
HV kan ju dra hem Guldet ikväll. Hope not!

........

Gallret var det. Inte sitta här och söla.
Trevlig kväll!

Så säger ni;
Postat av: annica

åh vad gott det låter - grillat och tsatsiki!! sak jag oxå göra ngn dag!! =P tack för att du fräscha upp mitt minne! =P

2008-04-18 @ 18:23:07
Postat av: Angelica

Åh tzatziki!!!! Skulle kunna äta en hel bytta med bara det!! :)
Måste leta fram grillen jag oxå....nu har jag varit sugen på det sen i julas...*he he*


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits