pust & stön

Har just varit på affären i Salbohed med min son.
Det är ju som att gå igenom ett helt träningspass
det här med att vara mamma och handla med sitt barn!

Hugha.
Full fart hela tiden, han skulle lätt kunna riva hela
affären på 20 min om jag släppte honom lös :P

Fast.
Jag är glad att han är glad!
På strålande humör, faktiskt :)
Helt underbart <3

Imorgon fyller lillprinsen år också.
4 hela år. Sötnöten talade om för mej idag;

"Imorgon när jag fyller år mamma, då måste
du ge mej presenter!" xD

Så säger ni;
Postat av: Misen

Ha, ha, de är härliga. Hoppas han får en fin födelsedag. Ha det gott!

Postat av: annica

mmm, imorrn gäller det! Nu är dem stora! vet du vad! Albin fick penna, sudd och block på förskolan idag - GAH! Nu är dem VERKLIGEN stora!!!

2008-08-22 @ 19:50:44
URL: http://enligtniccan.blogg.se/
Postat av: annica

=) gör bascifllning med vaniljkräm och bär tror jag....men vill du ha tips på ngt nytt? hihi!

2008-08-22 @ 20:04:04
URL: http://enligtniccan.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits