så.

Här är mitt highscore.
Pissdåligt :P

+16 slutade jag på.


Så säger ni;
Postat av: Blue

Annars då... jo, semestern på upphällningen.... vet fasen inte ens var vi är i "le schema" o huvet är som sagt var fullt med skit...



Men jo... så här i efterhand kan jag skratta åt det.

Men tänk bara... jag hade kunnat stå där med två ungar o fulla kassar o ingen bil!!!

Postat av: Blue

Crappy skitgame...



Hahaha



Det går inte så bra med andra ord. Andra vändan gick bäst.... men minns inte antal slag nu längre....

2008-08-11 @ 13:13:07
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Micke

En utmaning =) Nice =) Å de blev laget med häåstlängder dessutom hihi Kolla delatmappen så förstår du haha

2008-08-12 @ 12:11:00

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits