full fart. och lite fläng.

Idag har jag fått vara på Vårdcentralen och gjort praktik!
Skitskoj! Jag undrar ibland om inte de har roligare på jobbet som
uskor? Usch, det är svårt att veta vad man vill och inte vill :)

Kul också att jag har två envisa besökare som hänger sej kvar och
vill att jag ska blogga :P

Imorgon ska jag på 30+. Det ska bli skoj. Trodde aldrig att jag skulle
känna för det men nu är jag på G, kan ju inte bli så mkt bättre än så.
Ska iväg med Kicki :) Det var evigheters evigheter sen! ...


Min teve har gått paj. Den är svart. Det går att slå på den men det
finns ingen bild. Ska jag skratta eller gråta? Har i vilket fall köpt mer lego
åt Vicce så vi ska jag ha något att göra...

...och det är precis vad jag ska roa mej med nu.
Bygga lego med Vicce!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Ja envis är jag... som synden.

Kollar in här lite då och då... det uppdateras allt för sällan tkr jag ju då.

Tråkigt med tv:n.
Här har det också jäklats idag.

Postat av: Angelica

Jag vill ju oxå att du ska blogga;)

Åh va kuligt med fest! Vill oxå...men de dröjer väl innan en annan får komma ut igen!
Men när det sker måste du med...ok?! :)

2008-02-23 @ 10:11:30
URL: http://angelfromhell.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits