knepig kväll igår.

Jag hade jätteskoj med Kicki igår! Vi har verkligen roligt ihop.
Men det som hände..

..på vägen in till stan så åkte vi med någon som inte vi känner.
Eller ja, Sussi känner henne. Nästan precis inne i stan så blir
vi stoppade av snuten. Jippie, eller inte. Baklysena var paj.
Och får vi åka vidare utan lysen? Svaret är nej. När snuten till
slut efter många om och men med de där jävla säkringarna
också tröttnar på att stå där efter vägen så får vi åka in till stan
med de i baken, de åker efter för att se att vi parkerar bilen.
Tjejen som kör får stränga order om att hon inte får åka vidare
utan att fixa lysena först. Yes, där försvann vår skjuts hem!
Skitskoj, 2.5 mil är ingenting man går så där en lördagnatt efter krogen..

..hon talar om för oss att hon ordnar skjuts åt sej hem, till Västerås.
Jag ringer därför snälla Linda och hon ställer upp och hämtar oss
efter krogen. Tur! Där var ju en liten del av kvällen räddad. Dock så
vill inte denna tjej gå in på krogen innan hon fixat lysena, vi andra tyckte
väl att det kan vi ta sen, vad ska vi göra åt saken? Där på en parkering?
Tiden rann iväg och vi kom in på krogen någon minut över halv ett...

..lite sent kanske! Hade ändå roligt på dansgolvet med Kicki, Sussi och alla.
Inte många man kände igår, fanns iaf ett par snyggingar att vila ögonen på.
Sådant som räknas som bra, right? :P


När vi sedan går ut för att åka hem med Linda som står och väntar på
parkeringen så ser vi att den här bilen vi åkte med in är borta. Hon körde
hem den ändå. Schysst? Nej. Jag tyckte det var riktigt fult gjort.

Utan Linda vet jag inte vad vi skulle göra!
Kom hem igår, utan att jag behövde gå och allt var finemang.
Sov till tolv idag :O Det är hemskt att sova bort hela dagen.
Mår iaf tipptopp, tummen upp!

Och jag är fortfarande glad att Frida feat. Headline gick vidare igår.
Men idag så smakar chokladbollar bättre än öl.
därför ska jag gå och rulla några sådana nu.

Hörs!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits