melodifestivalen...

...vem håller vi på ikväll?

Carola har verkligen varit smart i år, det måste jag säga.
Jag skulle aldrig rösta på henne i en melodifestival men
däremot så skulle jag kunna tänka mej att rösta på Johnson.
Tror att det är fler än jag som tänker så.

Därför blir det här lite extra klurigt.
Därför hoppas jag på att det är fler stycken som är bättre
än just Carola och Andreas ikväll, får man känna så?

Bara för att det ska underlätta för mej själv, liksom.

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Helt underbart att hon/de inte gick vidare till final direkt. Go Gert Fylking ;-)

2008-02-17 @ 07:56:38
Postat av: Blue

Androla eller Candreas... hmmm

Jag tror hon har flippat helt om jag får säga så...
besviken för att hon gick till andra chansen... hmmm... nåt fel där va??
Nej hon är inte störst bäst och vackrast... även om hon är stor... i kroppen alltså... hon såg tjock ut.

Postat av: annica

vem är Johnsson?? :-S

2008-02-17 @ 20:25:26

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits