penicillin.

Jaha, så ska man ge sej in på en dos då. Mot bihåleinflammation.
Jag har ju haft ont i pannan, precis ovanför ögat, sen början av januari nu.
Det kommer och det går men jag lär ofta ta alvedon för detta ...
Är väl inte helt hundra att det är bihålorna, jag är inte helt hundra på det, alltså.

Men jag ber och hoppas att det är dem så att detta går över sen för det är inte
att leka med när denna värken kommer. Eller jo, jag står ju upprätt ändå men den
irriterar ögat och gör ont på mej osv. Ja, jag tycker nog lite synd om mej.

Jag tycker ju inte om att äta penicillin men nu säger doktorn att jag måste.
Och jag tror att doktorn kan mer än mej i det här fallet, jag lyssnar på honom
och gör det jag ska; sväljer två kåvepenin morgon och två kåvepenin kväll.


Så säger ni;
Postat av: annica

Hej hopp!
bara så du vet! Jag har lagt ner bloggen, avslutat och klart =)

kram kram!

2008-02-29 @ 16:53:27

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits