så där då. :)

Då var jag hemma igen. Hem, ljuva hem (försöker jag intala mej själv),
Leksand är verkligen en superhärlig stad med härliga människor.
Annes fest var roilg, det var god mat, rockig musik, skoj folk och mycket dans.
Hennes arbetskamrater var galet roliga! ... Vi var iofs inte i Leksand, utan i Alvik.
Men ändå.

....

Sliten som tusan idag, sov nästan ingenting inatt. Det var svinkallt i stugan.
Höll på att  frysa ihjäl. Alla vi som sov i stugan vaknade upp med täppt näsa, tror jag.
Men när jag väl sov, så snarkade jag tydligen. Tur att man inte hör sådant själv :)

....

"Sluta vara så osäker på dej själv" var det nån som sade till mej igår.
Okey. Men exakt hur gör man då om man ska sluta med det?
Jag skulle gärna vilja, bara någon talar om hur det går till.

....

Jag tror att en skjuts på den rätta vägen skulle vara att få bekräftelse
på att man duger. Det är nog därför jag trivs så bra på mitt jobb, för
pensionärerna visar uppskattning över att man hjälper till! ..
De säger; "tack så mkt" "kul att du kom" "hoppas vi ses snart igen"
och sådana uppmuntrande saker.

....

Klart att självkänslan liggen i botten när man inte får höra sådant annars.
Det är väl klart att man tappar tron på sej själv då?

....

Nog med grinigheter.
Dags för One tree hill om några minuter,
efter det kommer Singin Bee! Skoj det.


Så säger ni;
Postat av: stina

Men Hallåååååååååååååååååååååååå!!! Du är ju en toppen typ jöööööööööö och jag gillar ju dig!!! Stå på dig innan någon annan gör det!!! Sluka allt gott du får höra om dig själv!!! Allt ont tuggar du på och spottar tillbaka i samma riktning som det kom i från!!! Eller bestäm dig bara för att det måste ha kommit från en mycket svag människa som måste ha nån att trampa på för att själv må bra = någon svagare än du!!! Och då kan du vara den starkare och "bjuda" på det! Allt går att vända till sin fördel! Kom ihåg det!

2008-02-03 @ 19:58:30
Postat av: Fröken Roos ~

Tack Stina :D Jag slukar det här! .. Måste greja det här nu, ska nog köpa mej en bok där det står hur man
gör :P ..


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits