varför lyssnar du inte, mamma?

"Nu har jag sagt till dej flera gånger!
Då äter inte jag någon mat nu, så nu
ställer jag bort tallriken"
(Vicce flyttar tallriken till andra sidan bordet)

"Men varför ska du inte äta, Vicce?"

"För att du inte delar mina köttbullar"

"Men du måste ju säga att du vill det, annars
vet ju inte jag det. Du är knasig du!"

"Jag har sagt det till dej, flera gånger!! Du
tittar bara på din dator hela tiden!"

Oups... :D

Så säger ni;
Postat av: Blue

Hehehe känner igen det där.... med att bli anklagad för att bara sitta vid datorn...

Vaddå??? Jag gör väl massor av annat också... som till exempel....
hmmm....
ehhh.....
ähhhh....

Okejrååå jag sitter också alldeles för mkt vid datorn.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits