and here comes.

Snön! Den är på väg ner nu - jag dansar glädjens dans. Är du med?
Jösses vad med snö det har kommit inatt :O Jag trodde att mina ögon lurade
mej när jag kisade ut i morse men näheeej då! Där är snön :) Underbart!

Vinter, snö, lek, lycka!
Kärlek.

Jihaaa :D


Så säger ni;
Postat av: annica

Om det bara kommer och ligger kvar sen så är snön ok, men inte när den tänker smälta och frysa på och komma ännu mer oh blaska, frysa om och bara jävlas. Tog 1h 15min för att föra en sträcka som normalt går på 40 min imorse!!!

mnenar inte att hoppa på dig stumpan, men jag är inte lika mkt för snön helt enkelt...hehe! =P

2008-01-30 @ 18:16:14
Postat av: Blue

Och jag trodde också att mina ögon drev med mig... men jag var nog inte heller lika positiv som du är jag rädd....


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits