bröllopsklockor ringer...

...för mej om 4 år och 1 månad om man ska tro testet jag gjorde nyss.
Borde jag vara glad? Of course! Får ju mitt vinterbröllop som jag vill ha for god sake!
Fast, det vore ännu roligare om jag hade någon att gifta mej med.

Idag är en sådan där fan-vad-jag-känner-mej-ensam-dag.

Inte roligt, inte bra.
Det är då jag känner för att flytta.
Satt nyss och kollade på lägenheter i stan.
Jag vet inte vad jag vill och det stör mej.
Det är faen jobbigt. Vet inte om Vicce skulle
trivas i stan? Hur ska jag veta det? Men trivs
inte han om jag trivs? ....

Känner ju knappt en en enda människa här ute
på landet. Eller jo, känner väl många. Men ingen som
jag umgås med. Det blir ensamt och trist. Sist någon
var och hälsade på? Ehm.....

Ja, ingen idé att tänka på.
Dags att hitta på något att göra så att tankarna försvinner.

So long!

Så säger ni;
Postat av: Angelica

Förstår dig till fullo om att bo där ute! Jättemysigt men jätte ensamt:(

Jag har dåligt samvete för att vi inte hälsar på er mer än va vi gjort....men ska verkligen försöka ändra på det! :)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits