det snöar och det snöar...

Nu har det snöar i säkert tre dagar här, mer eller mindre.
Hela tiden har iaf någonting kommit ner, men jag undrar,
varför lägger det sej inte??

Det ser där emot ut att ge med sej idag, det kommer mera.
Det är mer mycket än vad det är lite. :D

Jag längtar så mycket efter en må-bra-dag i en pulkabacke.
Aldrig är jag så lycklig som då. Jag behöver det.
Vintern är ju min terapisäsong och hur blir det då om
det inte kommer någon snö? =/


Idag var det tänkt att vi skulle till Busborgen men det blev ändrade planer.
Så då planerade vi in hockey i Västerås istället. Ska snart åka.
Mot Sala för att hämta morsan först. Å mina kläder som jag glömde
hänga igår kväll lär hinna torka också.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits