hedersplats.

Busstorget, Sala


Två "Paris Hilton-klädda" väninnor ~20 samtalar om vad som hänt i helgen.


Tjej 1: Men så ville han inte gå hem med mig så då gav jag honom en örfil.
Tjej 2 (ointresserat): Jaha?
Tjej 1: Ja, men då slår han tillbaka!
Tjej 2: Vafan!
Tjej 1: Jag vet! Här tänkte man vara lite sexigt movie-bitching och så ger han igen!
Tjej 2: Du sa väl till honom att killar inte får slå tillbaka, så han vet till nästa gång?
Tjej 1 (belåtet): Nej, men alla på krogen blev skitförbannade på honom. Sen sa jag till honom att jag är sjuksköterskestudent och om han ville kunde jag plåstra om honom. Om han följde med hem.

http://www.tjuvlyssnat.nu


Så säger ni;
Postat av: Blue

Hyssj... inte så högt *tittar åt båda hållen* ja jag var ner i diket... än sen då???

Hahaha

Vad vore en vinter utan ett besök i diket??

Pls dont skvallra to the lokal people hahaha

Postat av: Blue

=)

2008-01-27 @ 00:49:52
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits