jag ser det snöar.

Jag läste just på VLT's hemsida att vintern är slut nu,
ingen mer snö kommer och det blir bara mildgrader.
What? Det tänker jag inte tillåta, hinner jag knappt tänka
innan jag vrider huvud mot fönstret och ser att snöar ute.

Det är så vackert när det snöar, det är mysigt.
Det är underbart. .. Right?

Mitt jävla tjat om snö.
Nästa tjat blir om pollen.
Efter det kommer getingarna.
Och myggen och gräsmattan som ska klippas.
Sen blir det regnet.

Sen kommer snön igen!

19e blir det utgång för mej, förresten.
Då är det 30+ på hotellet,
skoj ska det bli!
Två månader sedan jag var ut nu.
Spännande :)

Ses!

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Snöa dasslock när jag åkte hem från stan nu ikväll...

2008-01-08 @ 18:41:45

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits