jobb på ett akut vis.

De ringde nyss från jobbet och frågade om jag kunde
komma och jobba. Nu. På en gång. Jag har ju Vicce hemma,
får inte tag på hans far och morfar håller på att göra om köket
så där blir man förgiftad i luften av diverse grejer, t.ex. färg som
luktar starkt. ... Sen var det liksom slut på barnvaktsnätet.
Trodde jag. Jag kom på; Linda för tusan!" ...

Vicce älskar ju att leka med henne och hon är kanonbra
så jag chansade hejvilt om hon ville komma hit och det
ville hon. Det är tur jag har henne, hon ställer alltid upp!
Önskar att jag kunde göra detsamma för henne men
hon klarar ju sej ju nästan alltid själv den fröken :P ..


Innan vi hade kommit på det här med Linda så skulle
jag förklara för Vicce, som undrade varför jag skulle åka och
jobba nu, hur det är när man är vikarie. När jag berättat
färdigt i en barn-version sade han;

"Du får inte vara vikarie - bara mamma får du vara!"

Sötnöt! Älskar min prins så mycket.

Även fast han vill skicka iväg mej nu för att han ska få leka
med Linda, haha. Linda har inte ens kommit än men han
väntar och väntar.
..

Ska klä mej för jobb.
På återseende.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits