mjo.

Då var en dags studier avklarad då, jag och Ingela har pluggat stenhårt hela dagen (tummenupp)!
Eller ja... Vi gjorde åtminstone ett försök och fick nästan ihop ett helt arbete.

Snart ska vi ses igen, fast på jobbet denna gång. Det är hon och jag som jobbar ikväll.
Vi börjar 16... Och går till 22. Får man säga att man inte känner för att arbeta idag?
Mina axlar vill inte det och inte går det att komma fram till sjukgymnasten heller.
Upptaget och upptaget.


Känner att jag är lam, för lam för att skriva.

.....


Bokat och klart till den 26e!
Då blir det ut på äventyr med Kicki som fyller år den 23e.
Vad ska som ska göras kan jag inte skriva här eftersom att
Kicki inte vet och inte ska få veta. Man vet aldrig om hon smyger
in här ibland :)

Så säger ni;
Postat av: Anonym

R U working tomorrow 2?

Thought I saw that before... it's U'n'me in that case....

2008-01-16 @ 22:43:33

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits