påringning från australien.

Syrran ringde nyss från Australien :) Det var roligt!
Längesen jag pratade med henne och jag tycker faktiskt
att hon ska hem. Faktiskt faktiskt faktiskt! Så är det med det.


... brorsan är här, Dennis, det kanske ni förstod eftersom ingen
annan brorsa kommer och hälsar på! Jävla stadsbor :P
Kommer aldrig att  glömma när Fredrik frågade om det brukar
komma kor ut ur skogen som är utanför mitt köksfönster.
Haha. Ja, jag säger då det :)

Det är full fart här, de två små lirar hockey och ska jag laga mat.
Har nyss spelat några vändor "Vem där" som var leksak i
Happy Mealen på McDonken. Skoj det med!

Fullt med skoj idag!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Men *blinkar oförstående* Det BRUKAR ju komma ut kor ur skogen.... Hahaha

Eller???

Postat av: annica

haha, jasså, ni har också varit på donkan! hehe! Men A´s vem där spel är demolerat och utspritt överallt. =(

2008-01-27 @ 13:01:43

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits