se här ja.

Direkt efter jobbet gjorde jag iordning kaffe och lade mej sedan i soffan för att se på Heffaklumpen med Vicce (ja, jag vet - jag är fortfarande inget fan av Nalle Puh). Jag somnade. Är fan helt färdig. Måste gå och lägga mej i tid ikväll, inget halv tolv dagen efter att man har festat när man ska upp 6 timmar senare. No no. Nu ska det bli ordning på sovtiderna. Jag törs nästan lova att det blir det.

Nicke Nyfiken på teve nu, det är bra det.
Lilla Sportspegeln väntar efter bompa.

Vi har att göra någon timma till.
Åtminstone mest bara framför teven men för mej
känns det helt okey att det är så idag.

Gäsp.

Är åtminstone bättre i nacken och axlarna än i morse.
Jag ska sova på min kudde inatt.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits