någonsin tänkt på det?...

Any woman that thinks the way to a mans heart is
through his stomach is aiming just a little too high.

Så säger ni;
Postat av: elin

Ha en bra kväll :)

Postat av: Blue

Hahaha såååå mitt i prick

2008-07-28 @ 21:02:22
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha man får klura en hel massa innan det går....



Det går att fuska genom att skippa de levlar som inte går att lösa.... men det är ju fusk... fast jag har ärligt talat gjort det nu.

Men jag gjorde ärligt fram till level 13 som jag bara inte klarar.

2008-07-28 @ 21:12:24
Postat av: Anonym

Men level 3 borde du väl fixa???



Rak fin väg ju.... hint

2008-07-28 @ 21:14:36
Postat av: Anonym

Jag tror att jag gjorde små trekanter för bollen att rulla uppför... o sen om jag byggde nånting med en pinne på axel... äh jag minns inte... mer än att jag svor ve o förbannelse....



Klarade just 18 fast jag hoppat nån här o där emellan. 13 bland annat för den är hopplös....

Nitton är lika hopplös den tror jag

Allt bara ramlar för mig

2008-07-28 @ 21:31:57
Postat av: annica

haha, ja kanske det?! =P



Tackar tackar! försökte fixa lite...ska ändra lite till, men hinner inte just nu. Så mkt hela tiden!!!

2008-07-28 @ 21:32:22
URL: http://whystop.blogdog.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits