vrw.

Idag har jag min prins hemma.
Imorgon åker han till sin pappa igen.

Vi var till ortopeden idag, p.g.a. att han haltar
och ibland säger att han har ont i benet. Det har
han gjort de sista 4-5 veckorna. Kanske mer.
Vi var ca 9 av 10 som var säkra på att det knas
med höften, det var till och med läkaren som tittade
på honom först. Men hon sade;
"Vi röntgar även höger underben eftersom det är där
han själv säger att han har ont".

Underskatta inte barn, är vad jag har att säga efter det här.
De kanske inte alls det bara kör med ont i benen för att
de inte vill gå själva. De kanske inte alls det bara har
växtvärk som man gärna kan tro. De kanske går omkring
och har en spricka i smalbenet. Tro mej - jag vet.

Så säger ni;
Postat av: Angelica

Nämen Vicce då!! Stackarn!! Skönt att ni upptäckte va de va iallafall! Hälsa honom från oss!:)

Postat av: annica

Men OJ! Plutten då!!! bamse krya på sig kramar

2008-07-04 @ 19:12:38
URL: http://whystop.blogdog.se
Postat av: Malin

Tänk jag åkte förbi en cyklist idag. Jag tänkte för mig själv att det var 17 så lik Anna den där cyklisten var då. Men så tänkte jag att Anna, hon cyklar inte. O definitivt inte nerför kyrkbacken eftersom det kommer att betyda att hon måste upp för den sen också.



Men mitt norra öga skåda rätt. Det VAR Anna som cyklade där... Hehehe



Ha en bra helg - jobbfri sådan förslagsvis ;)

2008-07-04 @ 19:56:45

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits