avslutande.

Avsluta meningarna...


1. Jag har insett att min senaste kyss... nog var riktigt okay :)
2. Jag lyssnar på... Vicce när han ligger i sängen och tjoar om att jag också måste sova nu.
3. Jag pratar... mycket och om allt och ingenting.
4. Jag tycker om... att det enligt vädret ska bli regn i veckan.
5. Min bästa vän är/var... Linda & Kicki - nu & för alltid :)
6. Min första riktiga kyss... minns jag som om det var igår.
8. Jag avskyr när folk frågar... "har du gått ned i vikt?"
9. Kärleken är... underbar?
11. Jag gillar att... jag gick ut igår!
12. Jag kommer aldrig att... äta lever eller bruna bönor någonsin igen.
13. Jag är hemligt förälskad i... ingen.
14. Sist jag grät var... i fredags när jag fick tråkiga nyheter.
15. Min mobiltelefon är... förutom datorn (& Vicce & mina syskon såklart), mitt allt!
16. När jag vaknar på morgonen... så vaknar jag alltid av; "mamma, jag är kissnödig", förutom när prinsen är hos far sin.
17. Innan jag går och lägger mig... så kissar jag på toa och löser ett sudoku i sängen. Inte tvärtom.
18. Just nu tänker jag på... att det är fruktansvärt skitvarmt.
19. Bebisar är... underbara små söta varelser som jag hoppas att jag får fler :)
20. Idag har jag... varit mest bara trött!
21. I kväll ska jag... ; närmast på schemat står Sova.
22. I morgon kommer jag... att jobba och sedan spela Playstation2 & sjunga Singstar och sedan jobba igen.
23. Jag vill verkligen... att min mobil ska skvallra om att jag fått ett sms från någon rolig människa.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits