då gick vi då.

Let's go mot mörkare tider.
Huh. Jag hade inte tänkt så långt innan
jag fick en kommentar om det... Hmpf!

Sitter här med Linda, Sussi, Bina & Vicce.
Vi har käkat en massa god mat idag i form av
sill, gräddfil & gräslök, potatis, köttbullar, prinskorv
och Ramlösa till det - förstås. ....


Efter det tog vi en tur ut för att åka på safari,
här ute på landet har vi rådjur, rävar och sådant ni vet.
Eller vet ni inte? Hur som så såg vi en älg. Den stod mitt
på vägen. Jag tycker de är mindre fina då. De andra i
bilen tjatade om att jag skulle åka rakt på, de hävdade att han
eller hon skulle flytta på sig men det ville jag inte riktigt lita på.
Jag var beredd på backen! Jag kanske är harig men jag har
respekt för dessa ståtliga djur. Till slut sprang den där rakt
in i skogen och brassade förbi stället den sprang in på för
att hamna i lite mer säkerhet. Hugha. Inte chansa!

Åter till fotbollen, då.
Kroatien - Turkiet.
Shit vad bra Tyskland var igår, helt sjukt bra.
Portugal syntes knappt. Jag blev ett litet fan av Tyskland
från och med den där matchen. Great!


Godnatt om en stund.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits