det finns en tjej.

Jupp, det finns en tjej här i världen, en kompis till mej.
En som jag verkligen har det jättetrevligt ihop med.
Hon är rolig, snäll och framför allt - logisk!
Vi är nästan precis likadana med andra ord :D

(Det är var ju nästan som att se på sig själv i spegeln 
och säga - du är bra, du är bra!" en morgon som den här.
Det kanske fungerar, who knows?)

Ja, jag tänkte nyss på henne bara. Vi är pretty lika varandra
i det mesta. Helt sjukt lika. På många sätt. Kan inte sitta
här och rabbla en massa nu men det bara är så.


Jag tänkte också nyss;
Jag gillar henne! Precis som hon är!
Det är därför jag skriver det här inlägget...
...för jag tycker hon ska förstå att hon är bra,
inte att hon ska springa omkring och tro en massa annat.
Ja, jag vet. Jag är också expert på att springa omkring
och tro en massa annat än just det. Vi är ju lika, remember?
Asch, vi ses på jobbet på torsdag!, you know :)

God morgon, Sweden!

Så säger ni;
Postat av: annica

=P nope, jag har ingen häst nu, men hjälper en kompis i mammagruppen med hennes pålle. =)



Jasså, testar Vicce oxå mycket nu? Dem är så sjukt snabba med alla tokerier nu med!! Hinner knappt vända sig om innan nästa bus är på g =P

Postat av: Flower Power

Tack för de fina orden... eller vad jag ska säga =)



Fast vi sågs ju redan idag....



Ses i morrn med...



Hur har skolarbetet gått??? Bra hoppas jag... eller har du sjungit dig hes istället. Inte bra isåfall...



Jag har iaf flyttat på en o annan tingest idag. Det du!! =P

2008-06-18 @ 21:48:11

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits