lördags.

Ja, det var då det.
Kan inte riktigt släppa det.
Ehuum.. och min snälla kompis Anna är mer
galen än vad hon är galen :) Hon är söt och rolig.
Me like. ...

Snart ska jag och Vicce iväg på grillkväll på mitt jobb.
Hoppas det är okey att jag har honom med mej bara :)
Linda ska med också, niiice! Vi väntar på henne här just nu.
Ska pila in i köket efter att jag skrivit det här och blanda ihop
lite tzatziki. Det är ett måste till grillat kött. Mums, vad det ska bli
finemang - finemang!


Ser fram emot lördag som kommer också.
Yeah, yeah, yeah. Då ska vi ha roligt!

Sverige - Spanien?
         2 - 1!


Fast, det råkar ju vara en dag imorgon först.
Mamma min har varit snäll och bakat sockerkaka till
mej som jag kan bjuda på imorgon. Den är mumsisch!

Mot köket!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits