Schweinsteiger.

Erkänn att hans namn är ruggi't roligt att säga?
Helst med lite extra 'r där på slutet. Prova!


Jag har gått omkring och varit så glad för min semester
som skulle komma här. Min längsta ledighet i sommar. Min
enda lite längre ledighet på hela sommaren... 4 dagar i rad.
Fredag, lördag, söndag & måndag. Låter det inte lovely?

Den lovely-bubblan sprack idag när en ringde in sej sjuk,
gissa hur många vikarier det fanns som var lediga och
kunde jobba på fredag?  *räcker upp handen för-jävla-fullt*

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Inte fredag kväll väl... så kul får det väl inte vara??? Men erkänn... det vore katastrof... ;)

2008-06-25 @ 22:39:50
Postat av: Fröken Roos ~

Najj, ingen kväll på fredag ;) Det är daytime.


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits