today is a better day!

Hej där! Eller, skriver man inte så i en blogg?
Idag är det en bättre dag, mycket tack vare Linda..

..hon säger att jag får låna hennes vinterbil så länge om
jag vill - om jag vill? Klart jag vill! Vill inte vara låst här hemma.
Hugha, tack men nej tack. Kör mer än gärna B*W bara jag kommer framåt
utan att behöva gå.


Vi sitter och klurar på om vi ska åka på speedway eller inte ikväll.
Det lutar åt ett Ja - det ska vi, iaf om vädret håller uppe :)
Annars hittar vi på något annat.

Innan det så ska jag åka och hämta häst med Sussi.
Hoppas att det flyter på som det ska. Vore märkligt annars.



And tomorrow? Hoppas att my dream kommer att slå in. Eller.
Dröm och dröm. Hoppas det kommer att bli som jag vill :)
Vore inte så tokigt det, inte.

Pyss då! :P

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits